tenggelam

rase mcm x sesuai kot blog ni masuk komunitiperubatan.blogspot
abes kantoi ape yg aku nk rahsiakan


salam.aku dah masuk tahun 3.blaja patho.tp mmber aku kt um tgh kat spital jumpe patient.


tahun 1 ngn tahun 2,aku excited gile amek medic.tp masuk thn 3,rase mcm x seexcited dulu.


bukan xnk amek medic or nak quit,tp mcm slow sket aku nk pikir banyak2.rase mcm nk g umh nasa slalu je.sbb ade piano kot?


rase dulu tadika,sek rendah,menengah rase cm dah star abes.tp kat u,mcm hampeh.


culture shock maybe.


psl aku mudah boring wat satu keje pastu xnk siapkan kot.dulu kne lempang ngn cekgu seni psl lembab wat sculpture utk ketas 3 spm.padahal aku yg buat,aku tau r bile siap.x gitu?bukanke kekura tu jln 'bentak sengit' tp at last wat muke kerek depan arnab?


maybe aku kne tumpu medic ni lebih dalam kot.
masalahnye,medic ni kne bace....

time tadika cekgu tanye hobi ape aku jawab membaca n melukis.tp baca tu 1 bnde yg last aku wat.novel komsas 5 tahun pon x abes bace except phantom of the opera sbb tu nipis sgt.yg lain bace sinopsis sudah...tp aku akui,bangsa yg berjaye bangsa yg membaca.cewah

ish.napela jadi mcm serabut sgt skg ni.


muka aku memang camni.kalu ade pape,muncung semacam.jgn nk pk lain.bkn urusan korg.


target mumtaz,jayyid,
target jayid jiddan,amek ko dusani

ntah2,kne target makbul kot baru lepas ajat.
oklah,aku xnk mumtaz.nk makbul je.nak balik awal,ade keje.korg nk,korg usahalah ye.




aku nak balik nak buat umahhhhhhhhhhh!!!!!!!!argggghhhhhhhh!!!!!!
(kang kawen nnti xde umah,bini aku gak kesian.ces)

Saturday, November 7, 2009

5 responses to tenggelam

  1. karipap pusing says:

    ape bende ni???
    luahan perasaan sungguh.
    ishk2.

  2. ni la namenye seketika bersame diari online.paham cek karipap?cek karipap senyap je ye skg

  3. karipap pusing says:

    sy nak tiru seseorang. nak low profile je thn ni. -_- huhu.



    tp..sy xnak masam2 muka. nnti cepat tua~ hoho~


    xpuas hati. nape blogspot pun bleh detect pengomen gak nih???

  4. owh...i c...
    nasihat dalam tuh..
    ok2,try not to masam2 sgt..






    senyum.. :) :P




    kuase 'aura' bley detect...

  5. H. Iman says:

    kene lempang sebab lmbt siapkan projek seni ke?

    same le.

    cme saye xkene lempang.ade yg lagi sakit.

    sakit telinga.
    pastu sakit hati sbb buat kerja macam nak mati tpi akhirnye kene reject banyak kali n asek kene wat balik semula yang baru.

    sob3.kenangan2.


Followers

.::aku::.

My photo
mansurah, al-daqahliah, Egypt
feel free to say we'r art
Carta PERUBATANonline

.::sila pot-pet::.


ShoutMix chat widget

.::online skg?::.

hit counter