klate bereh - cuti peristiwa

kimi- mas,bangun mas
aie - mas,bangun mas
kimi - mas,7.30 dah ni
aie - mas klas kol 8
kimi - (dgn tangan yg sejuk tanda baru lps mandi,sentuh saratoga aku aka selimut tebal) mas, patho kol 8!




arrggghhhhh...apsal la sejuk sangat ni wei.padahal xde r sejuk sangat.in proper word, apehal malas sangat ni...

klas hanye sejam.lps tu balik umah.berbaloi?utk yg mahu disiplin,amat bagus.tp aku ade sbb lain.

baru aku ingat.malam tadi kelate menang 1-3 ngn nogori.(sbnanye kalah)aku wat staus ym nk cuti peristiwe sek klate.maka,dengan tauliah aku sebagai anok klate,maka aku isytiharkan hari ni cuti.hehe.xyah gi gamaah.weeee.....


maka dengan itu,terburnlah klas patho.


hampa ketua batch baru.kot?haha...


p/s-cubo lagi klate!gomo klate gomo!gomo anuar muso di bukit marok.eh?silap.klate bukan asabiah,tapi kito caring sek2 kito.adik bradik key.ore putih kato,like brothers like sisters.ceswas.putus lidah.gong!setadi r dumoh.moteng je kijo..

Saturday, November 7, 2009

5 responses to klate bereh - cuti peristiwa

  1. dealova says:

    biasalah tu..
    awal2 lagi dah tau n9 akan menang nye...><

  2. stadium paroi says:

    ho.ho.ho.ha.hA.HA.HA.

  3. Unknown says:

    ha ha ha ha ha ha...

  4. sudah la kau.emo smcm lps klntn kalah. bro hilang mana kau lama?


Followers

.::aku::.

My photo
mansurah, al-daqahliah, Egypt
feel free to say we'r art
Carta PERUBATANonline

.::sila pot-pet::.


ShoutMix chat widget

.::online skg?::.

hit counter