tetibe je teringat kt nespray...





"sayalah permata anak kesayangan
kebanggaan ayah dan ibu
saya dibesarkan dengan kasih sayang
hanya yang terbaik untukku
menjadi harapan di masa hadapan
sayalah anak yang cemerlang.."


.::nespray for life::.
time form 1,sampai nanges2 aku nyanyi lagu ni...then bile dah jauh merantau ni,bertambah2 nanges aku bile teringat lagu ni...
-fighters 0105 dalam kenangan-

Friday, August 1, 2008

2 responses to tetibe je teringat kt nespray...

  1. Anonymous says:

    huhu.aku pon selalu rindu kanak2 nesprey kite.

  2. gorengTelor says:

    haha...dulu trase sedih..tapi skg,membuak2 rase sedih tu!menangis!meraung!merangkak!i miss my knk2 nespray lerrr!!haha!


Followers

.::aku::.

My photo
mansurah, al-daqahliah, Egypt
feel free to say we'r art
Carta PERUBATANonline

.::sila pot-pet::.


ShoutMix chat widget

.::online skg?::.

hit counter