pengalaman di KAPUNG

gapo ek nok tulis?
xdok idea lah.xdok ilmu la nok tulis bndo2 ilmiah,kang jadi lain pulok -kate seorang member

hehe,
lekat kecek klate sbb cicoh budu ngn gulai kunyit kuwah time cuti ni.
tula ,aku oyak doh,ore kapung kito,kto ore kapung.tok gitu?


1st day aku sampai di Kota Bharu aka Pgkalan Chepa, aku terus gi cari akok bunga.tau ape akok bunga?sejenis kuih akok tapi jenis besar.bentuk bunga.ni mmg faveret aku time mude2 sampai la bile2.x kesah la akok kecik ke akok bunga.dah name akok,mesti la berkedut2 rupa die.so,sape2 yg asek masam je muke die tu,kite panggil muke akok-lah!buleh ke?

time cuti ni juga la banyak bende2 matang aku belajar.ape lagi?bnde tu la.tambah2 lagi,umi ngn akak aku amek tempahan utk wat 'par' hantaran.kalu tak paham,buat2 paham.jadi banyak gak r kne survey bajet utk tu,utk ni,utk ehem,uishhh.banyok wehh.last2,nasihat bergune org kat aku,jangan mengade2 nak ungkit psl bende tu.abes blaja dulu.ngade.alahai,aku baru je nak panas enjin.haha.ala,tanye je pun...bukan serius...

sempat jugak makan2 ngn geng2 mesir yg dtg melawat kat klate mcm luwoh,nasa,rafiq.gather2 ngn aniq,bakar,fattah,wan dato jamil.haha.segan kito.

tup2,result plak kuar.alhamdulillah r,naik gak thn 3.lepas ni buleh la jalan dpn umah sambil panggil jat pian,"jat2 , aku blaja patho..hah!"hehe...xde keje.jat pian saje yg memahami.maklum la,die ckp kat aku die dah jadi doktor.masuk klinikal la katekan..xleh jadi ni.

disebabkan pernah jadi ketua batch,maka aku banyak dihujani msg2 bermacam rupe.tu la,ramai jugak caring.terharu la.er,tak tahu r buleh caye ke tak ni.alasan ketua batch gak yg kena.maka,tahniah la utk yg berjaye.yg berjaye bkn senang,ade yg ckp setadi x cukup tanah.takut aku dgr.yg belum,cek ape silap salahnye.


family tgh tidur.aku je xleh lelap...



p/s-kat mesir ade isu skg.

Sunday, October 4, 2009


Followers

.::aku::.

My photo
mansurah, al-daqahliah, Egypt
feel free to say we'r art
Carta PERUBATANonline

.::sila pot-pet::.


ShoutMix chat widget

.::online skg?::.

hit counter