lagu musyrif

sila download kalu nak dengar (dinasihatkan pakai headfon or sewaktu dgnnye utk bunyi lebih jelas..)





sorila sume sbb awal2 publish,lupe nk convert ke mp3 dpd wav,sbb bnde ni eksperimental je r.tp ramai plak yg dh download wav (huahuahua). bkn serius pon. xyah kerut dahi pon .cehwah.
ni link download utk file mp3----->


http://www.4shared.com/file/102873671/240c8e0a/musyrif_-_goreng_gitar.html





link download utk file wav---> (x sangka plak stakat ni dah 35 org yg dh download file wav.huahuahua)


http://www.4shared.com/file/101889156/51140286/musyrif_-_goreng_gitar.html





buleh dgr kat imeem----->






musyrif - goreng gitar.mp3 - goreng gitar






atau dgr kt sini kalu rajin---->


musyrif - goreng gitar
musyrif - goreng g...
Hosted by eSnips






MUSYRIF
by goreng gitar

pertama kali ku dengar

agak terasing ku rasa
telinga panas membakar
disuruh berteman pula

aku yang keliru
fikiran jadi buntu

pernah satu ketika
hingga aku terlupa
misscall banyak nak gila
henfon ku silent pula

habis meradang dia
sekali tengok macam singa
tapi ku tak cuba pujuknya
ikhtilat kena jaga

chorus
biar dimarah
biar dikerah
biar luka bertambah parah
itulah amanah (amanah)

mereka yang tak suka
hakikatnya begini
menjaga dan dijaga
disini...



*** sblom lupe, utk yg duk outside mesir, musyrif ni mcm supervisor, in case kalo pompuan mk kuar time mlm,kne ade laki jaga/teman sbb kt sini bahaye gile ding dong, minimum 2 pompuan + sorg laki...



p/s- lagu ni aku buat sempena ngn suke duke aku pnah jadi musyrif. touching tuh wei. xde keje sangat...so, dedicate pada sang musyrif, juge pade yg dimusyrif.bg smangat sket pd sang gigih musyrif..xde istilah kontroversi ye..bg yg paham sistem, beres, bagi yg x paham sistem, dgr la lagu ni..studio kat bilik aku, teratak asada. lead,gitar,base,keyboard,drum,vocal sorang je bolot.papehal, tau r vocal tu buruk tp mesej tu penting...papepon, sila dowload kat link yg aku sediakan kt atas tu.dgr jgn x dgr ye...tension tu tolak tepi jap..k,study leklok sume,exam aku 2 minggu lagi..yeah yeah~~~

Sunday, April 26, 2009

9 responses to lagu musyrif

  1. aiseh.ni lagu luahan ati seorang musyrif.bravo2.mcm2 la ko ni mas. smpt menggoreng di kala nk pekse. ni mesti kes pressure.sunyi jek kau mana pegi weyh?

  2. gorengTelor says:

    haha
    mcm bley agak je ko ni ayu
    biase r,musyrif mcm on call tau x?
    ade time tiap2 malam aku kne...aduhai,blom keje dah on call...bajet nak study,tp xleh tahan gatal idea dtg mencurah2 lak nk wat mcm2...
    nway,mumtaz wei thn ni ayu!

  3. high expectation ni.
    ye la aku pulun.
    momentum stdy tak sampai2 ag ni.
    aku dh dgr.
    mengguling gak gelak.
    sape la yg jd back up singer tu.
    lawak la korng.
    mas2..
    insap2la.
    bek ko wat lagu nak ngapal biokem ke anat ke. lg manfaat

  4. gorengTelor says:

    yela2..aku je la yg x berpekdah..isk3

  5. gorengTelor says:

    at least aku 'menyokong' musyrif ni...ade mesej r lagu tuh...

  6. hihi.weh dh tgk blog aku?kwn aku nikah

  7. gorengTelor says:

    aku dah g la..kwn ko or kwn kimi yg nikah.kimi dh tgk gmbr2 tuh..due2 cun la..aduh..pinang belah 2 setengah

  8. Admin bg says:

    mcm menarik lagu musyrif...
    tp..
    bkpo xleh download @ dgr.. adoyai.. huhu..
    acu tera mung wak lagu subjek2 medic... ikot bab..
    mesti derah igt.. hahaha...
    ~idea bernas nih~ =P

  9. gorengTelor says:

    boleh dload...
    cume ikut time die..
    stakat ni lebih 30 org dh dload...
    dgr r kt esnips kalo xleh dload...
    try dulu...
    hohoho

    pokjak umoh bwh mu dh dload...dgr r kt die...


Followers

.::aku::.

My photo
mansurah, al-daqahliah, Egypt
feel free to say we'r art
Carta PERUBATANonline

.::sila pot-pet::.


ShoutMix chat widget

.::online skg?::.

hit counter